Merd elengedni a fantáziád és megtapasztalni új ízvilágokat!

Ildyoga vegakonyhája

Ildyoga vegakonyhája

Zöldborsós kockák

2020. június 05. - Ildyoga

Van úgy, hogy teendőim mellett nem jut arra időm, hogy a fél délelőttöt a konyhában töltsem, de arra mindenképpen gondot fordítok, hogy ha még a gyors megoldásokat is választom, azért laktató étel kerüljön az asztalra. Nos, ez is ilyenre sikeredett. Ráadásul most már a friss zöldborsó is megtalálható a piacokon, így érdemes azzal is elkészíteni az alábbi receptet.

zoldborsos_szojakocka_2.jpg

Zöldborsós kockák

Hozzávalók (2 fő):
- 50 gramm GMO mentes szójakocka
- 5-6 ek zöldborsó (én üvegeset használtam)
- 1 kisebb fej vöröshagyma
- 2-3 ek teljes kiőrlésű liszt
- 3 tk tejföl (el is hagyható)
- 1 nagy ek sörélesztőpehely (el is hagyható)
- 1 kk kurkuma
- 1 kk őrölt koriander
- olaj
- só

Elkészítés:
1) a szójakockákat forró, fűszeres vízbe áztatjuk 10-15 percre, majd hagyjuk kihűlni és jól kinyomkodjuk belőle mindazt  a levet, amit magába szívott (én a szójakockákat zöldségalaplében szoktam megáztatni)
2) a kinyomkodott szójakockákat lisztbe forgatjuk és kevés olajon addig sütjük, amíg mindenhol szép aranybarna kéreg nem képződik rajta, majd félrerakjuk
3) a megtisztított és apróra vágott hagymát olajon üvegesre pároljuk és hozzáadjuk a sült-lisztes szójakockákat, a zöldborsót, a fűszereket és épp csak annyi vízzel öntjük fel, amennyi ellepi
4) gyakori kevergetés közben fedő alatt 8-10 percig főzzük, hogy az ízek összeérjenek (a szóján lévő liszt kissé besűríti az ételt)
5) ezzel meg is volnánk, bár én az étel gazdagítása végett kevertem hozzá még egy kis tejfölt és sörélesztőpelyhet is
6) jelen esetben bulgurt kínáltam mellé, de barna rizzsel is isteni

Jó étvágyat kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://ildyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr2815742508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása